Jan 18, 2011

S B P : )

hyee blogger. strangers. friends . animals in the zoo. and others :D
haha. title post ney S B P . why ? sebab S B P laa. haha 
okee. SBP . sapa xtaw SBP tu apa ? haha. ngoii nohh.
SBP = Sekolah Berasrama Penuh. <-- bagi yg xtaw :P hee
okee. sekolah ney asrama dah penuh. tapi napa org still apply ?
and dpt jugak sekola sbp ney ? kan dh penuhh. xpaham tol ak. haha :)
p laa asrama derma yg cluster jituh. xpenuh2 lgsg. xmcm sekola berasrama penuh 
haha. * haih, melalut sudaa saya di sini * ney kes sbb lama xupdate . hee


my friends :') i do love all of them. they're superb. the best gosip girls ever. haha
the sporting girls. rock my life. shine my life :) yes, they are.

okee. 17.1.2011 :))
aku balix umah petang dah laa. haha. then, dgn keadaan letih. 
peti surat pon ak xnmpk. smpe mak ak msok and ambk srt dlm tuhh.
dy gtaw aku. " adik, dapat surat SBP ney " aku pon cam. eh ? mohong kodd.
sbb before tu, bdk2 kelas adelaa bising-bising kes result sbp nk kuar hari ney ( 17.1.2011 )
time diowg ckp tuh, mmg aku xambk taw pon. just dgr2 jaa.
xexcited pon nk taw ak dpt kew x. :D haha
then, tgk2 dapat surat lak. haha. adoii. ape kes laa dapat. haha
kes dy sbb apply laa. tu sbb dpt :D HAHA. ngokk aihh wanis ney :P
erm, then dgn "excited" aku bkk surat tuh.. jeng jeng jeng. HAHA


ceyy. aku ingt agung nak mai meminang aku. HAHA. siap urusan baginda lg :P
then, bukak laa. haha. nak taw dpt sekola mana. kui3.
bukak then aku bukak pas tuh aku bukak lg. then bukak. HAHA


ceyhh. haha :D buku ney tauk buang jpg kodd :PP
bnyk cgt peraturan tah pa2 and keperluan yg aku rsa ak xprlu kt rumah :D HAHA
ngoi lg. mmg laa. ney kan asrama. laen aihh dgn umah :)
aku dpt sekola luar perlis. alhamdulilah. mmg aku xmo syed ptra. perlis jaa pon .
huhu. then, dpt laa luar perlis iaitu kedah.
klo nk p sekola sains ak ney dari rumah take time 45 minit jaa :) 
jauhh laa jgk dari umah ak p derma. HAHA

NURUL HAWANIS BINTI SAHARIN
SMS KUBANG PASU , JITRA , KEDAH.

"bagoihhnya" dapat sekola ney. HAHA. aiyaa.
bdk sekola aku ramai dpt sekola ney :) means sana tu suma dak derma ?haha.
fun aite ? so, aku nk p ? xmo p ? err. ney ak malas apply ney.
wat semak otak lak nk pkiaq p ka dokk. huhu.
dah laa dpt awai2 sekali. kemasukan pertama tingkatan 4. -.-"
i'll think about it. doa2 kan laa. spya dpt wt keputusan yg baek.
kawan-kawan aku mmg bangkang aku p. betoi jugak diowg ckp.
DERMA IS GOOD ENOUGH FOR US. DERMA IS BETTER. :)

12 budak tough tido :D:

zahier reihaz said... tindak balas :)

pahitmaneh...derma is better..trust me,skolah tu criuzly cantek,besar,mewah,kperluan smua ada..tpi..

Syazwani Bt. Jafri said... tindak balas :)

tahniah ,, dik dpt sbp ... gudluck 4 SPM next year!!! :)

PahitManeh said... tindak balas :)

zahier : tapi ? bestt dok ? huhu

PahitManeh said... tindak balas :)

kak wani : hee. tenkiuu :))

s c h a | 샤 said... tindak balas :)

heee! tak payah p . sumpah derma best lagi . kawan kak yg dpt p sana , depa p laa . but smua nk minta blik derma . tp sorang je dpt blik sini . dia mcm sekolah agama . kena pkai stokin yg coklat tu and tdung labuh :p

zahier reihaz said... tindak balas :)

best jugak!!depend kat org yg nak p larh.bnyak benefit gak,org yg mntak nak blik tu jnis yg xbrsyukur,dapat skolah cantik dngan kmudahan yg bnyak pun xreti syukur,klau nak pkir tntnag kesenangan baik xyah msuk ostel..yg best basnya baru!!

PahitManeh said... tindak balas :)

kak scha : haha. derma mmg best.. kawan2 pon dh rmai :)) wee. tdung labuh ? duk sekola derma pon xley pkai mcm2 tdung. sekola sns lg ketat prturan dy kodd nohh. heee

PahitManeh said... tindak balas :)

zahier : haha. mybee diowg xbesa kodd. tu yg cuak. mostly org patah balix + homesick. hee. sekola tu mmg bas baru :D yg plg best. batch kami xdk lg kan ? hee :))

Iqbal Zubir said... tindak balas :)

poyo !

PahitManeh said... tindak balas :)

diam laa budak star. wekk. haha

Iqbal Zubir said... tindak balas :)

haha :P

PahitManeh said... tindak balas :)

bdk pandai :) wee