Jan 16, 2011

petang :)

city plaza ? cp ? plaza city ? HAHA
adek brdek je laa. ad ak kesah ? kesah ckit ckit jaa. hee
erm, asal smlm aku g cp nmpk kcik ? sblom ney ak nmpk besar ? HAHA
aku xtaw laa. mybe sbb time tu around kul 9mlm dah aku smpai sana. 
erm, aku bkn slalu sgt g city plaza kt aloq setaq tuh. haha.
tp yg ak taw, cp tuh besar dari the store ku yg trcinta. heee
 nahh. aku usha hot setuuff. hot laa cgt. haha. ap bnd ? rahsiaa.
hanya aku dan dy jaa taw. ceyy. xde arr. :)

title post ney PETANG :)
why petang ? asal xmalam . pagi ka ? tengah hari ka ? senja ka. haha
sebab. ak nk letak title tuh. haha :D suka suka pnya hati sajaa :)
erm, okee. just nk story. PETANG tadi.
aku nk bwk my baby jalan-jalan. sbb cian kt dy.
derek kena kurung dlm umah xnmpk suasna luar. cian kan ? amat cian. haha
erm, then, aku dukung dy g dpn umah. smpe dpn umah. aku ltk dy kt bwk smbl pgg.
then, dgn se bapa saat. puuuuhhh. dy p lari umah sebelah -.-"
baru mndy kodd kucing oiii. aiyaaa. rney 3 kali dy lari dri umah.
and mgsa yg kejar ? aku laa. penat kodd. xckop tdo ak dibuatnya rney :D
ceyy, ayat wt trok. haha . :P
then, aku pn cari dy dlm pokok2 yg ada kt umah sebelah. selang 2 umah.
aishh. kaco tol. pas ak pnt. aku lpak ngn kak ak kt bwh pkok nyok. hee

aku tgk budak budak ney maen bolaa.
dulu aku pon cm diowg maen cm tuh jugak.
tp zaman aku ramai lagi budak-budak mai maen kt lorong aku ney :)
sgt bestt. miss that moment cgt2 laa. skunk diowg dh bnyk pndh :')

pas tuh. smbil tgk tuh. ak still pkir pse my baby tuhh. haih
mnyusahkan tol. then aku g laa cari balix.

ceyy. budak ney . syg kmo laa budak. haha
dy mai tlg ak tgkp baby tuh. smpt gk ak tgkp gmbq dy :) hee
tenkiu yew. even xdpt tgkp baby tuh -.-" 
xpalaaa. hehe. tenkiu tenkiu teman tgkp. haha
ad 2 org kwn dy tlg gk. tp xsmpat. depa mai tlg time bola p jauh. haha



then, aku biaq jaa baby tuh. then aku msok myg. then.
pas myg aku kuar g tmpt tuh lix.
ngoi nya kucin. cari jantan -.-" aku dh agk dh.
dh cari jantan pon bapak niri. haih. tah pa pa laa kucin neyh. haha
then, finnaly aku dpt tgkp dy. trik ekoq dy. haha :D
then, bg mndy., kotoq. means rney dy mndy 2 kali -.-"
mmbazir tol. haha. till end. byee ;)
yay ! esok 17.01.2011.
esok isnin. esok sekola. esok jumpa kwn2. esok jmpa cegu2
esok jmpa sbjct2 upper form :)) muahhxx. HAHA .

2 budak tough tido :D:

Syazwani Bt. Jafri said... tindak balas :)

so cute la cat anis...hehe...

PahitManeh said... tindak balas :)

hee. thnx kak wani.
tp dy ney buas :D