Jan 23, 2011

BETA datang xD

yay ! putera katak datang melamar aku . haha.
aku sukaa . haha. rupa-rupanya ak hanya bermimpi :|

erm, raja muda perlis datang sekola untuk rasmi 1 murid 1 sukan :)
eh ? kena bsukan laa neyh ? HAHA.
saya bukan sport woman cm awak sport man :D HAHA wekk.
erm, ceyy, pagi2 dah mula dgn senamrobot. err, mksd aku senamrobik :)
wee, asal lawak sgt senamrobik ? wat malu nak wt jaa. haha
dah sudaa tu. aku ngn kwn2 tgkp gmbr. untk kenangan. ceyy. HAHA


nahh. muka semangat senamrobik kodd ! HAHA

yeahh. 1 malaysia. indian jaa xdk. HAHA
mereka terhebadd :))

then, ak kena msok bola jaring P1. ceyy, P1 dah ak. dulu P3 then P2.
nmpk cgt ak makin tua :D haha. sokayyy
main laa. first time aku fght bola jaring. ak xbapa cgt ngn bola jaring :)
sbb dy trlalu soft ? HAHA. then, ak jd GS. goal shooter laa ngoi. hee
nk tgu bola mai tuh laa ak dan lg smbg ngn kawan. mguap laa. haha :D

xdak gambar untk bola jaring. and my footballer. i mean game bola sepak. :D
haha. then, ak kalut gilaa. pas aku maen tuh.
ada announcement suruh budak2 kompang g dpn dewan.
means, ak pon kena g sana. untuk jd model handball.
model . ikon . idola ? bukan idola. HAHA


me with honey :D


macam - macam jeniss wakil sukan :D hahaha

then. i balixx dgn hati yg cdeyhh. haha. xhappy lgsg.
dah penat and mnyketkan kepala. :D
meletihkann. sokayy. saya sayang awak. haha

0 budak tough tido :D: