Jan 3, 2012

its time (':

assalamualaikum and hyee all (:


esok 4hb , semua students dah start sekolah and pack barang msuk hostel.
seronok bukan ? HAHA . boley laa . semngat awal tahun (:
act aku dah start sekola 2hb , i mean pegi sekolah for pendaftaran .
semngat bukan ? haha ! my new principal is awesome , strict ! LIKE (:


" kami nak hbis dah sekolah ckgu , last year dahh . skrg form 5. "
* dalam hati aku ckp , sekolah pn belom start . haha ! 
WELCOME BACK TO SCHOOL 
SPM CANDIDATES 2012 


aku suka kau senyum ! haha :D

whatever it is , just smile . mulakan tahun baru dgn senyuman .
senyum dan terus senyum agar kedut anda hilang :P haha !
aku punya 2012 so far berjalan dgn baek . alhamdulilah (:

so guys , have a blast days at school . love yaaa ! byee .
aku akan jarang blogging . take care you , take care all (:

2 budak tough tido :D:

Unknown said... tindak balas :)

waaah pejam celik pejam celik dah nk spm dah hampa kan :) goodluck for 2012!study hard k? :)

PahitManeh said... tindak balas :)

@hanabunga kejap jaa kan sis ? (': hihi . insyallah and thanks ((: