Dec 17, 2011

aku suka .

assalamualaikum . hey im back with the great awesome mood :D
first of all , sorry for not really nice post laa hari tu -.-
everything done ohh , aku sayang semua laa , no doubt (: 

sini sini awok , sayo tgh nk update baru ney . haha ! (:


first day tusyen , great ohh (: totally awesome . intensif addmath .


dekat mana ? dekat ikin (: ramai dermarians situ . xlaa sangat act -.-


kitaorg jmpa beg adidas baru wrna pink . lawa gilaaa -.-
ada pink and purple , purple dy xstriking mcm wrna pink ney :D
* mak , abah . nak beli boleyy ? hahaha -.-

lepas habis tuhh , kitaorg pegi rumah khai , dkt mana eh ? haha
BONGGOR KUDONG , tau ka ? for sure xtau ? haha ! 


okay , aku excited sbb ada sawah padi ! haha . FIRST TIME BABE .
sawah padi / bendang / padang / sawah / kaler hijau -.-


even aku dah lama duduk perlis , aku xpenah pegi maen sawah .
sedih tak ? haha ! benda ney act aku teringin sangat ohh (:


aku bangga sebab lahir dkt perlis . sapa xbangga kan ? banyak special ohh
even orang ckp xberapa maju perlis ney -.- haha . tapi , xpenting ! 
tgk , ada sawah padi ! kau ade ? hahaa :DD


see , alien pon ada . tgk laa tangan tuhh -.- hahaha !
perlis ada macam-2 ohh , kalau nk listkan xcukup kodd :PP


salah satunya , ada kawan-2 aku . haha :DD tu meme arr .
kawan penting ohhh . tgk aku menangis , diorg pujuk . * propa jaa ! :D


dan time aku gembira , diorg still ada . how sweet they are ! (':


aku ajak diorg masuk dalam-2 sawah -.- tapi diorg xnak .
reasons ? sbb takodd , ada pacat lintah ulat ular . ada ka ?


xpaa , aku masuk sndri . haha ! okayy xda pon -.- 
cuma ntahh mybe ada laaa . tapi aku xjumpa and xnak jumpa !


haha . memperkenalkan watak-2 terbaru cerita TENTANG DHIA .
hahahha ! hero aku , xdatang pon lagi -.- haha !


then , aku rasa scene paling best . bila nak tgkap gmbr lompat-2 .
haha ! mna ada DSLR , yg cepat jaa tgkp -.- haha 


come on girls , aku dah penat . xjadi -.- hahaha ! 
* part ney paling lawak ohhh :D


dahh boley balikk ! okayyy . byeeee -.- hahaha !

okayy , pengalaman best . maybe " perak " sedikit . haha .
selama ney tgk jaa sawah dkt tepi highway . teringin ohh nak maen .
rumah tok aku dkt perak pon , jauh mna laa sawah dy --" xdpt maen jgk !
now , dah dpt . tgkap gmbr siap . see , how perak i am ! xkesah :P

# hey there . dahh update ohhh ! haha . no need to say sorry lahh (:

alhamdulilah , allah maha besar . 
dia memberi ujian kpd kita untuk kita dekatkn diri kita kepada-NYA 
okayy all , byebye . see you ! (:

0 budak tough tido :D: