Jul 16, 2011

HAC (:

assalamualaikum dan salam satu malaysia --" haha
Hari Anugerah Cemerlang SMK Derma (:
yang ke , aku pon xtawu yg ke bapaa . haha
for 2 days , kitaorg xbelajar . i think bukan 2 days .
hari before tuhh pon , adaa rhearsal , and for sure cegu xmsk kelas :D
and , aku terima jugak hadiah , err . bkn aku jaa . bdk sekolah aku pon terima 
haha . harap paham lahh dgn ayat apaa aku ckp tuhh :P


116 straight A's for PMR 2010 (: im proud to be dermarian . 
then , ada yang pndh sekolah , ada yg patah balik , ada yg stay sana lagii (:
then , hari tuhh mcm jejak kasih lahh . jmpa kwn2 balikk .
haha . what a fun aite ? (: 


haha . niccee . orang suruh makan , sempat lagi dok tgkp pic .
ney dekat DP ( dataran putra ) * err , mcm korg taw --" haha


me with khai (: what a boring dduk dlm dewan smpai hbess --"
hahaha . xlaa smpai hbes :P weee (:

okayy lahh . its awesome (: and ada pencurang negara :DD
for two dayss . ingt aku sukaa kaa ? benci lahh ! haha
eh , silap , bukan aku sorg jaaa . ramai , yg lain pon xsuka :P
and ada some people jaa tawu . the reason i called that .
haha . lalalalala . suka hati jaa en ? :DD


okayy . enough for HAC (: okayy readers .
congrates to all . yang dpt result yang bestt . so , end of story :DD
see you lagii bila i adaa mood nk type blog . hee .
assalam :))

0 budak tough tido :D: