Jul 5, 2011

the ending .

assalamualaikum (:
nohh , story apa pon dak , mai2 title . THE ENDING tros .
haha . okay laa tuh . just nak gtaw sport day dah hbes !
yay ! xdak dh burn , xdk dh skit urat-urat , otot-otot . wahh 


okayy , ney aku ambil number org . number aku 023 . haha (:
okayy , this year aku frust gilaaa .
semua events aku masuk suma xdak medal . gilaa keciwi baq hg . haha
xpelaa , kita bagi peluang kat senior kita , last year :D
* bajet gilaa , ckp jaa xmampu mng . haha


but at least , alhamdulilah SHEIKH AHMAD ( my house ) menang (:
nak tawu , dah lama dh aku tunggu saat ney . haha
dah lama sheikh xjadi champion . wahh , so terharu
* gilaa over --" heee .
so , congrates to all atlet sheikh yang menyumbangkan mata .
* aku sumbang , tapi satu jaaa T___T haha .

* nohh , main laa lumpur tuhh . bahhaha :DD

and , not also forget about my marching : PKBM (:
taniah untuk semua yg masok pembarisan .
alhamdulilah , kita champion for pembarisan . even , ada problem dgn others
but , chill laa semua babe . think positive . haha (:

yay , alhamdulilah . my house champion . and pkbm johan pmbarisan (:
even , aku xmenang acara , tapi aku ttp bahagia :)

0 budak tough tido :D: