Jun 29, 2011

hari israk dan mikraj .

assalamualaikum . yay , hari ini cuti ! and aku bngon awal .
reason ? nanti aku citaa :')
ramai org kadang2 tak tau , apa penting nya hari ney .

^.^
  • rasullullah mengalami pmbdahan dada , dicuci dgn air zamzam .
  • rasullullah naik ke langit untuk minta allah kurangkan 50 waktu solat ke 5 waktu solat saja 




okayy . aku sedih . aku simpati . aku ucapkan takziah .

takziah untuk kawan aku , MASHITAH .

atas pemergian ayahnya yg trcinta ke ramatullah .


" dia salam dgn aku , dia pegang tgn aku dgn erat sekali ,
dan dia peluk aku . aku dpt rasa kesedihannya :'( .
aku tgk adik dia , darjah 4 . berdiri di tepi , dan menatap muka ayahnya
untuk kali terakhir . adik dia mengalirkan air mata . ya allah . "


aku cuba bayangkan , aku berada di tempat dia . ya allah . beratnya cubaan ini .
semoga allah meletakkan ayahnya di kalangan org beriman . AMIN :')

hargailah ibu bapa anda selagi mereka masih ada :')

aku sayang family aku . mak abah kakak kakak . 

0 budak tough tido :D: