Jun 20, 2011

camping =)

hello peeps . here i come again and again updating my blog .
wee . haha . okayy . lama gila dah xupdate blog .
err , mybe dh seminggu (: hehe . now baru nak update .
busy laa jugak skrg . busy apaa ? busy tido . tu salah satu . haha
and now ada latihan sukan . and insyallah aku xmsok acra apa-apa . haha
sbb acara " favourite " aku xdak ; lompat kijang :( taniah laa !
haha . plus , aku baru balik dari camp-ing . weyhooo .


tu laa tajuk kem dia . and tempat dia . serta tarikh nya --" haha
and , cegu divide . ada dok chalet + dorm . 
aku dapat duduk chalet . haha (: okayy laa tu . 
tido dlm air-cond . heater ada . ada tv xdk arial . mmg best :D


err , aku rasa . aku yg tgh tuhh (: lainn sngoh --" bhahaha
and . this pic ambik sebelum jungle trekking (:
perhh , pglmn yg trbaek laa . pakat mnjerit dlm hutan .
pacat trlompat2 . euwww --" mmg cntik pacat tuh !
alhamdulilah , dy xberkenan kt kaki aku (: heee . 
and selamat tibaa dgn selamat . dan kembali pulang dgn letih . haha

dear friends , whats gonna be happen ? you know what .
i love you . we all love you . we need to talk :(
bdw , thanks to pqah lalupop for the pics . ^^

2 budak tough tido :D:

Unknown said... tindak balas :)

see!!pegi jalan2 lagi.aku jeles btuila dgn dak sorang nii

PahitManeh said... tindak balas :)

bhahahhahah . :DD trpaksa pii . haha