Apr 7, 2011

contest belog saya comey kan ?


hello . wahh , lama jugak xberblogging . haha
act , aku xdk idea nak tulis pa .
plus , skrg seriously . busyy gilaa . and mybe next week last untk busy :)
but then , ada sukantara + ohlaraga sekolah .
haihh . and this saturday . ada game semi-final bola baling .
and also trenin kawad untk kem negeri this week + nxt week -.-"
urghhh . letih letih . sabar sajaa noh sumaa . haha

this camp . aku xmsok pertandingan kawad .
uwaaa . sedihnya . kesihatan tidak mengizinkan . haha
just msok menembak :)
erm , okay . back to contest . belog saya comey ?
seriously x . haha . huduh jaa . jeles aku tgk blog org comey2 ;)
bdw , thanks a lot sis comey i : kak shasha :)

ney antara syarat untuk join contest ney
  • tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest belog saya comel kan?
    • paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
    • tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
    • lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry ini atau entry di blog Nadd untuk memudahkan kami terbang terus ke belog comel anda tu (:
    TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011

special tag to

0 budak tough tido :D: