Mar 1, 2011

penat .

assalamualaikum to all :)
aku terasa diri aku masih kusut. xreti nak handle mcm2.
haha. aku xtaw laa -.-" aku terasa beban dahh.
nie baru permulaan. makin tough laa sekola skrg.
tiap2 hari aku rasa aku malas nak ke sekolah. but, aku pegi jugak.
aku penat. suma org jugak penat.
cegu nak akademik. cegu nak kokurikulum. cegu nak sukan.
ptg2 letih. bila nak exam, students suma pakat kalot -.-"
sangat sangat busy nowadays. and wat aku xpaham.



sekarang tgh mood exam. alhamdulilah . minggu ney xdak aktiviti apa2.
accept jumaat + sbatu ney.
nak kena masok kem askar lg. untk latihan senjata -.-"
next week , exam. even xikod format lg.
but aku sgt gabra . hope bley jawab. doakan yew :)
bdw , good luck for you. and all .



and , after exam. cuti. horaaayyy ! bley rehat kan ?
NO ! mmg xbley rehat . what the heck tol.
ada kem pkbm. for 4 days. :) huhu.
busyy gilaa. then , pas blik kem.
mom plan nak blik kg. -.-" nalaaa, okay okay.
kampung time. balik kampung. rehat . err. 

and. just want to say that.


huhu. no compromi. :)
till end , assalam. see you on the next post .

0 budak tough tido :D: