Jan 7, 2011

ohh. dating

assalamualaikum . hee. lama nya xupdate :P 
lama laa cgt . hee. act aku sgt malas nk update. so, aku mmg malas.
haha :D apa bley wat. kemalasan xley di paksa . haha
erm, so skrg aku jarang nak update dah. kalau rajen ak update laa :)

oke. DATING ? haha. was-was aku. ngengg.
act MEETING bukan DATING okee. :)
ney bdak baek ckit. haha. lawak jaaa.
erm, khamis ritu ad prjumapaan untuk semua warga SMKD.
untk plih nk msok uniform. kelab, sukan ap. :) okee laaa.
mmg penin nk plih kelab + sukan. sbb ak mmg suka tuka2. hahaha

BADAN UNIFORM


teka laa. :D hahhaa. aku msok apa eh ?
heee. for sure PKBM. so adk adk yg nk jmpa ak slalu. mai laa msok PKBM.
PKBM trbaek laa. :D xmohong laa. snior2 suma sporting. and xganas pon.
relax sajaa. :) hee. best taw ! xtry, mana hmpa taw :D

KELAB / PERSATUAN


kelab eh ? HAHA. ney lawak xlawak sgt laa :P
aku masok ALAM SEKITAR . haha
trbaek laa :) ney first year aku msok. tahun lpas sejarah + geografi.
haha. yg best nya. kelab ney majoriti form 4. 
and geng aku penohh. tu yg best tuhh :)) hee

SUKAN PERMAINAN
haha. malas ak nk ltk gmbaq :P
erm, bola baling kodd. haha. mula2 nk msok lawn bowl.
tapi malas lak. sbb trlalu active bnd tuh. aku dh mls nk mai every week :D

so, bermula laa permulaan untuk KOKURIKULUM. hahaha :D

0 budak tough tido :D: