Jan 2, 2011

e s o k . i s n i n


* derek boh gambaq niri. xdak gambaq len ? cemuihh aku tgk. 
haha. ape ape laa. hee~ trbubuh. auww. aku suka lolipop tuh.
uishh. made in famous amos. haha :D 4 hari perabeh kan dy -.-" haha

okee. skunk 9.50 pm. nak dkt kol 10. haha. iron tudung dok lg.
besalaa. ney laa di namakan budak skola :D haha.
esok start laa hari-hari ku p sekola stiap pagi. weekkk. rindu laa plak.
and aku tgh takodd neyh. aku dok klas na ? aku harap cgt sama ngn kawan2 ak.
cdeyh arr mw xsama. huu :| lambat g nk taw kodd.
nak ada orientasi lagi, aiyaa. cm budak form 1 la plak.
and aku hafai dh ayat madam kt assembly untk esk. yg berbunyi
" mari kita ucapkan selamat datang kepada adik-adik form 1 kitaa "
then tepuk tangan. aku taw dah. haha. 
xpelaa. tepuk p laa. and aku taw senior2 msty bangga nynyi lagu sekola dpn depa.
depa kan xtaw. haha :D aiyaa. lagu sekola dgn apa tah lgu bestari BI tuh ? -.-"
lupaa dh. esk egt balix. haha. 
selamat pegi dan pulang sekola. yahooo ! *happy kodd*
 esk balik kul bapa ? bley bawak nset x ? haha. :D
jumpa di sekola yaa suma. muahhxxx :) sekola ney mybe jarang on9.
FORM4. bukan HONEYMOON YEAR. its STRUGGLE YEAR :)

0 budak tough tido :D: