Jan 29, 2011

28 january 2011 :)

hye. assalamualaikum. :))
rney mcm dh tawu. ad crosscountry untk dak2 derma.
derma english cluster school ? haha :D bg p laa. 
wahh, cm besa . aku mmg xminat bnd2 lari ney. haha
sumbang mata pon jadi laa :P ak xhebadd seperti org laen. mmg pon laa. hee :P


nahh. ambik hg. muka time pagi. tah pa2. agak suci ? -.-" noob jaa. haha
smpe2 stdium tros snap pix ? klea klea klea. haha


muka penat ? ney lpas lari. dah sudaa dah. lapaq tahap time ney. haha
then, kena pegi padang . kt stdium tu gk laa. haih, panas2.
xpaa, vitamin D . D ? er, yelaa kodd. haha
then announce pemenang2. and johan keseluruhan :D
haha. ney yg aku suka ney. before cegu announce, ad org gtaw dh rsult kt ak.
so, gembira time org gtaw laa. haha !


CHAMPION : sheikh ahmad. ( my house laa ) haha !
1st runner up : perlis
2nd runner up : raja
3rd runner up : sekolah

wow, pecah rekodd der. bapa tahun dh. 3 tahun kodd dah xjd champion crooscntry.
alhamdulilah laa :)) we're not loser ! ape laa. haha
sheikh ahmad, we lead others :))
( aku nyesal xpakai baju umah sukan ) HAHA. rney, aku rumah bebas :) hee



wee, aku menang !! HAHAHA. wow, even num 8 jaa pon.
what ? 8 ? haha. love it. okee. pnjam jaa. aku xmampu nk dpt. point boley laa :)
err, cngrates yew awak :) haha. * poyo 

DI KALA PETANG

ohh, petang td ad jamuan kt pizza. dah laa pnat crosscntry. ak smpat tdo bapa minit jaa.
then, chow g sana. sbb last nk jmpa kwn2 yg nk pndh. huu
today was the last day :'( cdeyhh ohh. aiyoo. kawan tuhh. huu
dats y ak xmo p. sdeyh nk tngai kwn2. haha.


lapaq oii ! haha. me with dak mrsm pendang :D haha.

then, aku balik laa leklok. around kul 5.30 chow sajaa :))
heee. thanks. we gonna miss you all :')
belajar kt sana leklok yew. nanti jumpa lg. hari anugrah :))
hee. muahxxx.. xoxo :)

0 budak tough tido :D: